11 квітня 2018 року у Кременецькому ліцеї ім. У. Самчука відбувся науково-практичний семінар «Критичне мислення в освітньому процесі» для вчителів циклу філологічних дисциплін (української мови і літератури, зарубіжної літератури, іноземних мов (англійської та німецької). На захід були запрошені методисти РМК відділу освіти Кременецької РДА, учителі-філологи району та шкіл, з якими ліцей підтримує творчі зв’язки – […]

11 квітня 2018 року у Кременецькому ліцеї ім. У. Самчука відбувся науково-практичний семінар «Критичне мислення в освітньому процесі» для вчителів циклу філологічних дисциплін (української мови і літератури, зарубіжної літератури, іноземних мов (англійської та німецької). На захід були запрошені методисти РМК відділу освіти Кременецької РДА, учителі-філологи району та шкіл, з якими ліцей підтримує творчі зв’язки – Дубенської СЗОШ І‑ІІІ ст. № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов та Шумського ліцею.

З вітальним словом до присутніх звернувся директор ліцею А. Аврамишин. Методичну комісію філологічних дисциплін представила завідувач комісії Т. Олексюк.

У теоретичному блоці виступили:

Т. Олексюк, учитель німецької мови Кременецького ліцею ім. У. Самчука, познайомила учасників семінару із презентацією «Критичне мислення як тренд в освітньому процесі».

Про стратегії формування критичного мислення в процесі навчання виступила Т. Зварич, учитель англійської мови ліцею; а питання Критичне мислення під час проведення інтегрованих уроків», яке підготувала Т. Мельник, учитель зарубіжної літератури  ліцею, висвітлила  Ячменьова О., учитель української мови і літератури.

Практичний блок відбувся у секціях, де розглядалися питання:

Секція «Іноземні мови»  (англійська, німецька)

  1. Технологія проведення уроку англійської мови з використання розумових стратегій критичного мислення (В. Назаренко, учитель англійської мови  Дубенської СЗОШ І‑ІІІ ст. № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов).
  2. Використання стратегій критичного мислення на уроках англійської та німецької мов. Аналіз відеофрагментів уроків (Н. Камаєва, учитель англійської мови Кременецького ліцею ім. У. Самчука)
  3. Формування критичного мислення в позакласній та пошуковій роботі (В. Лубяницька, учитель англійської мови Кременецького ліцею ім. У. Самчука).
  4. Презентація «Ми – європейці». Перегляд відео заходу і його обговорення (Скальська Н.В., учитель англійської мови ліцею).

 

Секція «Українська мова, зарубіжна література»

  1. Розвиток критичного мислення учнів як засіб формування образного мислення і сприйняття слова (О. Бойко, учитель української мови і літератури Дубенської СЗОШ І‑ІІІ ст. № 5 з поглибленим вивченням іноземних мов).
  2. Використання стратегій критичного мислення на уроках української мови та літератури і зарубіжної літератури. Аналіз відеофрагментів уроків (підготовлено В. Трачук, учителем української мови і літератури ліцею, виступила Білоус О.М.).
  3. Використання акметехнологій на заняттях літератури. Скрапбукінг. Кейстехнології.(Т. Діхтярук, учитель української мови і літератури ліцею).
  4. «Заповіту» безсмертного спів» – літературий квест. Перегляд. Обговорення (Білоус О.М., учитель української мови і літератури ліцею).